Pediatri Uzmanı Nasıl Olurum Çocuklarda Ateş 30 Soruda Demir Çinko Birlikteliği Aile Hekimliği Başucu Kitabı TÜKENDİ. Alerjik Hastalıklara Pratik Yaklaşım Asid Peptik Hastalıklar Çocuklarda Alerji Tanıdan Tedaviye Hipertansıyon Hakkında Bilinmesi Gerekenler TÜKENDİ Kalp Hastalıklarında Sizin Sorularınıza Cevaplar Pediatrik Gastroentroloji ve Beslenme Yetişkin ve Çocuklarda Probiyotikler TÜKENDİ. 30 Soruda Grip HİPERTANSİYON TANI VE TEDAVİSİ ÇOCUKLARDA ENFEKSİYON HASTALIKLARI Kardiyoloji Tanı ve Tedavi Yaklaşımları NÖROŞİRÜRJİDE ŞANT CERRAHİSİ Çocuklarda Antibiyotik Kullanım İlkeleri & Antibiyotikler Dermatolojik Hastalıklarda Çinko`nun Önemi TÜKENDİ. Çocukluk Çağında Meningokok Hastalıkları 30 SORUDA ÇOCUKLARDA BESİN ALERJİLERİ Besin Alerjisi Nedir Ne Değildir? ÇOCUK ENFEKSİYONLARINA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR TÜKENDİ. Karotis Arter Darlıkları: Cerrahi Tedavi 30 SORUDA AŞI Diyet & Dermatolojik Hastalıklar TUS VE YDUS İÇİN YENİDOĞAN SORU BANKASI Gölgenin Rengi Çocukluk Çağında Akut İshalleri TÜKENDİ. Kanıta Dayalı Dermatolojik Tedavi E- Book 1 adet Makale Pratik Neonatoloji Biyoistatistik ve Kanıta Dayalı Laboratuar Yenidoğanın Enfeksiyon Hastalıkları E-Book Kuyruksuz Tilki Gölgesini Kaybeden Çocuk Uzun Kuyruk Bilge Kaplumbağa Evcimen Kaku 30 Soruda Pnömoni TÜKENDİ. 30 Soruda Primer İmmün Yetersizlikler Eyfel Kulesi Luka`nın Çam Ağacı Gölge Satıcısı Gölgelerin İsyanı Rüya Perisi Sincap ile Fındık Ağacı

Çocuklarda Alerji Tanıdan Tedaviye

Uzun Kuyruk

Yetişkin ve Çocuklarda Probiyotikler

Birim Fiyatı: ₺0,00

Yayın Tarihi : 2013
Yayın Türü : Yerel - Süreli
Yayın Periyodu : 3 Ayda 1 - 1 Yılda 4 Sayı
ISBN : 2147-8201
Online ISSN :
Cilt : 1 Sayı:1
Dergi Sayısı : Kasım - Aralık 2013 TÜKENDİ

Adı: Yenidoğanlarda Probiyotik Kullanımı

Probiyotikler, barsak florasını du¨zenleyerek ve bağışıklık sistemini uyararak konakçının sağlığını olumlu etkileyen canlı ve patojen olmayan mikroorganizmalardır. Probiyotiklerden 1900’den önce söz edilmeye başlanmış, terim olarak da ilk kez Lilly & Stillwel tarafından 1965 yılında kullanılmıştır (1). Bazı klinik durumlarda profilaksi veya tedavide probiyotiklerin yenidoğanlarda kullanımı son zamanlarda artmıştır.

Prof. Dr. Nejat NARLI