Pediatri Uzmanı Nasıl Olurum Çocuklarda Ateş 30 Soruda Demir Çinko Birlikteliği Aile Hekimliği Başucu Kitabı TÜKENDİ. Alerjik Hastalıklara Pratik Yaklaşım Asid Peptik Hastalıklar Çocuklarda Alerji Tanıdan Tedaviye Hipertansıyon Hakkında Bilinmesi Gerekenler TÜKENDİ Kalp Hastalıklarında Sizin Sorularınıza Cevaplar Pediatrik Gastroentroloji ve Beslenme Yetişkin ve Çocuklarda Probiyotikler TÜKENDİ. 30 Soruda Grip HİPERTANSİYON TANI VE TEDAVİSİ ÇOCUKLARDA ENFEKSİYON HASTALIKLARI Kardiyoloji Tanı ve Tedavi Yaklaşımları NÖROŞİRÜRJİDE ŞANT CERRAHİSİ Çocuklarda Antibiyotik Kullanım İlkeleri & Antibiyotikler Dermatolojik Hastalıklarda Çinko`nun Önemi TÜKENDİ. Çocukluk Çağında Meningokok Hastalıkları 30 SORUDA ÇOCUKLARDA BESİN ALERJİLERİ Besin Alerjisi Nedir Ne Değildir? ÇOCUK ENFEKSİYONLARINA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR TÜKENDİ. Karotis Arter Darlıkları: Cerrahi Tedavi 30 SORUDA AŞI Diyet & Dermatolojik Hastalıklar TUS VE YDUS İÇİN YENİDOĞAN SORU BANKASI Gölgenin Rengi Çocukluk Çağında Akut İshalleri TÜKENDİ. Kanıta Dayalı Dermatolojik Tedavi E- Book 1 adet Makale Pratik Neonatoloji Biyoistatistik ve Kanıta Dayalı Laboratuar Yenidoğanın Enfeksiyon Hastalıkları E-Book Kuyruksuz Tilki Gölgesini Kaybeden Çocuk Uzun Kuyruk Bilge Kaplumbağa Evcimen Kaku 30 Soruda Pnömoni TÜKENDİ. 30 Soruda Primer İmmün Yetersizlikler Eyfel Kulesi Luka`nın Çam Ağacı Gölge Satıcısı Gölgelerin İsyanı Rüya Perisi Sincap ile Fındık Ağacı

Gölgelerin İsyanı

Asid Peptik Hastalıklar

KBBV 3. İlkbahar Toplantısı

Prof. Dr. Asım Kaytaz

Değerli Meslektaşlarım,

Sizlerin değerli katılımları ile verimli ve başarılı geçeceğini umduğumuz TKBBV 3. İlkbahar Toplantısı’nı 12-15 Nisan 2018 tarihlerinde Antalya Maxx Royal Belek Golf Resort Otel’de yapmayı planladık.

Türk Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Vakfının (TKBBV) düzenlediği bu toplantıda Kulak Burun Boğaz alanındaki son gelişmeler ülkemizin önde gelen hekimlerince ele alınacak, verimli bir ortamda bilgi alışverişi sağlanacaktır. Değişik konulardaki paneller yanında konferanslar interaktif bir tartışma ortamı sağlayacaktır.

TKBBV'nin kuruluş amaçlarından en önemlisi genç KBB BBC uzmanlarının eğitimine katkı sağlamaktır. Bu bağlamda, toplantının bir bölümü de genç KBB BBC uzmanlarının sunumlarına ve çalışmalarını paylaşmasına ayrılmıştır. Konularında deneyimli öğretim üyelerinin de katkıları ile yapılacak olan Genç KBB BBC toplantısı bu türde ülkemizde ilk ve tek toplantı olup genç meslektaşların çalışmalarını ve başarılarını sergileyebilme platformu olarak yer almaktadır.

Toplantımıza gereken ilgiyi göstereceğinizi bekleyerek saygılar sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Saygılarımla,

Prof. Dr. Asım Kaytaz