Pediatri Uzmanı Nasıl Olurum Çocuklarda Ateş 30 Soruda Demir Çinko Birlikteliği Aile Hekimliği Başucu Kitabı TÜKENDİ. Alerjik Hastalıklara Pratik Yaklaşım Asid Peptik Hastalıklar Çocuklarda Alerji Tanıdan Tedaviye Hipertansıyon Hakkında Bilinmesi Gerekenler TÜKENDİ Kalp Hastalıklarında Sizin Sorularınıza Cevaplar Pediatrik Gastroentroloji ve Beslenme Yetişkin ve Çocuklarda Probiyotikler TÜKENDİ. 30 Soruda Grip HİPERTANSİYON TANI VE TEDAVİSİ ÇOCUKLARDA ENFEKSİYON HASTALIKLARI Kardiyoloji Tanı ve Tedavi Yaklaşımları NÖROŞİRÜRJİDE ŞANT CERRAHİSİ Çocuklarda Antibiyotik Kullanım İlkeleri & Antibiyotikler Dermatolojik Hastalıklarda Çinko`nun Önemi TÜKENDİ. Çocukluk Çağında Meningokok Hastalıkları 30 SORUDA ÇOCUKLARDA BESİN ALERJİLERİ Besin Alerjisi Nedir Ne Değildir? ÇOCUK ENFEKSİYONLARINA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR TÜKENDİ. Karotis Arter Darlıkları: Cerrahi Tedavi 30 SORUDA AŞI Diyet & Dermatolojik Hastalıklar TUS VE YDUS İÇİN YENİDOĞAN SORU BANKASI Gölgenin Rengi Çocukluk Çağında Akut İshalleri TÜKENDİ. Kanıta Dayalı Dermatolojik Tedavi E- Book 1 adet Makale Pratik Neonatoloji Biyoistatistik ve Kanıta Dayalı Laboratuar Yenidoğanın Enfeksiyon Hastalıkları E-Book Kuyruksuz Tilki Gölgesini Kaybeden Çocuk Uzun Kuyruk Bilge Kaplumbağa Evcimen Kaku 30 Soruda Pnömoni TÜKENDİ. 30 Soruda Primer İmmün Yetersizlikler Eyfel Kulesi Luka`nın Çam Ağacı Gölge Satıcısı Gölgelerin İsyanı Rüya Perisi Sincap ile Fındık Ağacı

Uzun Kuyruk

Pratik Neonatoloji

Tıbbi Yayınlar Merkezi

TÜRKİYE MİLLİ PEDİATRİ DERNEĞİ EĞİTİM TOPLANTISI

Değerli Meslektaşlarımız,

Bu yıl 26-29 Nisan 2018 tarihleri arasında Kıbrıs, Merit Crystal Cove Hotel- Girne’ de gerçekleştirmeyi planladığımız "Çocuk Hekiminin Bir Günü" adlı Eğitim Toplantımızın birincisine sizleri davet etmekten mutluluk duymaktayız.

Çocuk hekimliği alanındaki gelişmelere her zaman önem veren derneğimizin konularında uzman değerli hocalarımızın katılımları ile çocuk hekiminin bir günde göreceği her türlü konuyu interaktif olgularla paylaşabileceği oturumlar olacaktır.

Çocuk sağlığı alanındaki eğitim toplantımızın verimli ve yararlı olacağına inanıyoruz.

Bilimsel paylaşımın yanı sıra yavru vatan Kıbrıs'ın tarihi ve doğal güzelliği ile vazgeçilmez bölgelerinin başında yer alan Girne’de buluşmak dileğiyle en içten sevgi ve saygılarımızı sunuyoruz.

Prof. Dr. Enver Hasanoğlu
Türkiye Milli Pediatri Derneği