Pediatri Uzmanı Nasıl Olurum Çocuklarda Ateş 30 Soruda Demir Çinko Birlikteliği Aile Hekimliği Başucu Kitabı TÜKENDİ. Alerjik Hastalıklara Pratik Yaklaşım Asid Peptik Hastalıklar Çocuklarda Alerji Tanıdan Tedaviye Hipertansıyon Hakkında Bilinmesi Gerekenler TÜKENDİ Kalp Hastalıklarında Sizin Sorularınıza Cevaplar Pediatrik Gastroentroloji ve Beslenme Yetişkin ve Çocuklarda Probiyotikler TÜKENDİ. 30 Soruda Grip HİPERTANSİYON TANI VE TEDAVİSİ ÇOCUKLARDA ENFEKSİYON HASTALIKLARI Kardiyoloji Tanı ve Tedavi Yaklaşımları NÖROŞİRÜRJİDE ŞANT CERRAHİSİ Çocuklarda Antibiyotik Kullanım İlkeleri & Antibiyotikler Dermatolojik Hastalıklarda Çinko`nun Önemi TÜKENDİ. Çocukluk Çağında Meningokok Hastalıkları 30 SORUDA ÇOCUKLARDA BESİN ALERJİLERİ Besin Alerjisi Nedir Ne Değildir? ÇOCUK ENFEKSİYONLARINA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR TÜKENDİ. Karotis Arter Darlıkları: Cerrahi Tedavi 30 SORUDA AŞI Diyet & Dermatolojik Hastalıklar TUS VE YDUS İÇİN YENİDOĞAN SORU BANKASI Gölgenin Rengi Çocukluk Çağında Akut İshalleri TÜKENDİ. Kanıta Dayalı Dermatolojik Tedavi E- Book 1 adet Makale Pratik Neonatoloji Biyoistatistik ve Kanıta Dayalı Laboratuar Yenidoğanın Enfeksiyon Hastalıkları E-Book Kuyruksuz Tilki Gölgesini Kaybeden Çocuk Uzun Kuyruk Bilge Kaplumbağa Evcimen Kaku 30 Soruda Pnömoni TÜKENDİ. 30 Soruda Primer İmmün Yetersizlikler Eyfel Kulesi Luka`nın Çam Ağacı Gölge Satıcısı Gölgelerin İsyanı Rüya Perisi Sincap ile Fındık Ağacı

Gölgenin Rengi

Uzun Kuyruk

Yazarlar : Ömür GÜNALDI
Yayın Tarihi : 2019
ISBN : 978-605-69477-3-5
Baskı Sayısı : 1. Baskı

Uzun Kuyruk Açıklaması

Uzun Kuyruk

Burası, kuyruk beyinli tilkiler ormanı. Onlar için kuyruklarından daha önemli bir şey yok. Hem kibirli hem kurnazlar. Geçen maceramızda Kuyruksuz Tilki’nin, kuyruğu olmadığı için neler yaşadığını okumuştunuz. O kitapta tanıştığınız Uzun Kuyruk, kibirli olmasının bedelini az kalsın çok ağır ödüyordu. Tabii Kuyruksuz Tilki olmasaydı. Bu kitapta ise Uzun Kuyruk’un bu maceradan sonra neler yaşadığını okuyacaksınız. Çok heyecanlı bir macera sizleri bekliyor. Bu kitabı da isterseniz serinin diğer kitaplarından bağımsız okuyabilirsiniz. Fakat yine de önceki kitapları okuduktan sonra okumanız, olayları anlamanızı kolaylaştıracaktır. O zaman haydi başlayalım.

Ömür GÜNALDI

ÇOCUKLARDA ENFEKSİYON HASTALIKLARI