Pediatri Uzmanı Nasıl Olurum Çocuklarda Ateş 30 Soruda Demir Çinko Birlikteliği Aile Hekimliği Başucu Kitabı TÜKENDİ. Alerjik Hastalıklara Pratik Yaklaşım Asid Peptik Hastalıklar Çocuklarda Alerji Tanıdan Tedaviye Hipertansıyon Hakkında Bilinmesi Gerekenler TÜKENDİ Kalp Hastalıklarında Sizin Sorularınıza Cevaplar Pediatrik Gastroentroloji ve Beslenme Yetişkin ve Çocuklarda Probiyotikler TÜKENDİ. 30 Soruda Grip HİPERTANSİYON TANI VE TEDAVİSİ ÇOCUKLARDA ENFEKSİYON HASTALIKLARI Kardiyoloji Tanı ve Tedavi Yaklaşımları NÖROŞİRÜRJİDE ŞANT CERRAHİSİ Çocuklarda Antibiyotik Kullanım İlkeleri & Antibiyotikler Dermatolojik Hastalıklarda Çinko`nun Önemi TÜKENDİ. Çocukluk Çağında Meningokok Hastalıkları 30 SORUDA ÇOCUKLARDA BESİN ALERJİLERİ Besin Alerjisi Nedir Ne Değildir? ÇOCUK ENFEKSİYONLARINA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR TÜKENDİ. Karotis Arter Darlıkları: Cerrahi Tedavi 30 SORUDA AŞI Diyet & Dermatolojik Hastalıklar TUS VE YDUS İÇİN YENİDOĞAN SORU BANKASI Gölgenin Rengi Çocukluk Çağında Akut İshalleri TÜKENDİ. Kanıta Dayalı Dermatolojik Tedavi E- Book 1 adet Makale Pratik Neonatoloji Biyoistatistik ve Kanıta Dayalı Laboratuar Yenidoğanın Enfeksiyon Hastalıkları E-Book Kuyruksuz Tilki Gölgesini Kaybeden Çocuk Uzun Kuyruk Bilge Kaplumbağa Evcimen Kaku 30 Soruda Pnömoni TÜKENDİ. 30 Soruda Primer İmmün Yetersizlikler Eyfel Kulesi Luka`nın Çam Ağacı Gölge Satıcısı Gölgelerin İsyanı Rüya Perisi Sincap ile Fındık Ağacı

Bilge Kaplumbağa Evcimen

Yazarlar : Ömür GÜNALDI
Yayın Tarihi : 2019
ISBN : 978-605-69477-5-9
Baskı Sayısı : 1. Baskı

Bilge Kaplumbağa Evcimen Açıklaması

Bilge Kaplumbağa Evcimen

Mehmet’in önceki maceralarından tanıdığımız Evcimen kim? Bir kaplumbağa nasıl oldu da “Bilge” olarak anılmaya başladı. Mehmet’in rüyalarıyla bağlantısı ne? Güvenilirliğin ve dürüstlüğün ne derece önemli olduğunu kurgu yoluyla anlatan bu kitabı çocuklar severek okuyacaklar. Bu kitabı okuyan çocuklar, bilinçaltına işlenen motifle sayesinde hayatları boyunca dürüst kalmaya gayret edecekler. Güvenilirlik ile dürüstlüğün ayrılamaz bütünlüğünü keşfedecekler. Çocuklara yönelik hazırladığımız masal kitabı serimizin diğer kitaplarında olduğu gibi bu kitapta da çeşitli bilinçaltı telkin ve zenginleştirme yöntemleri uygulanmıştır. Aslında asırlardır bilerek uygulanmasa da masallarda çokça baş vurulan bir yöntemdir bu. Doğrudan anlatılarak yerleştirilmesi kolay olmayan olumlu davranış kalıpları, bu kitaplarda kurgu yoluyla ve çeşitli kelime kalıplarıyla dolaylı olarak bilinçaltına işlenmektedir. Keyifli okumala dileriz.

Ömür GÜNALDI

Asid Peptik Hastalıklar