14. ULUDAĞ İÇ HASTALIKLARI KONGRESİ

Değerli Meslektaşlarımız,

Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı ve Bursa Aile Hekimiği Derneği tarafından düzenlenen 14. Uludağ İç Hastalıkları Kış Kongresi & 3. Bursa Aile Hekimliği Kongresi & 8. Uludağ Hemşirelik Kongresi'nin Uludağ Karinna Otel'de 04 - 07 Mart 2018 tarihleri arasında düzenleneceğini duyurmaktan büyük onur ve mutluluk duyarız.

Kongremizde yine bu yıl İç Hastalıkları, Kardiyoloji, Göğüs Hastalıkları ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dallarının ve Aile Hekimlerinin katılımı ile tam bir bilimsel toplantılar yumağı oluşturulacaktır. Sizlere geniş kapsamlı bir bilimsel program sunabilmek amacıyla çalışmalarımıza başlamış bulunuyoruz.

Bu yıl iç hastalıklarının değişik dallarını içeren konuları sizlerin de önerileri dikkate alınarak hazırlanacaktır. Konularında uzman olan deneyimli öğretim üyelerimizin güncel gelişmeleri ve bunların pratik uygulamalarını bizlerle paylaşabilecekler. Toplantıların günlük mesleki uygulamalarımıza büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz.

Kongremiz; iç hastalıkları uzmanları, aile hekimleri, araştırma görevlilerimizin bir araya geldiği, bilgilerin paylaşıldığı ortak çözümlerin üretildiği bir ortam olacaktır. Sözlü ve poster sunumlarında araştırmacılarımızı teşvik etmeye yönelik ödüllerimiz yer almaktadır.

Kongremizde sizlerle buluşmak üzere, saygılar sunarız.

Ali Torun
Bursa Aile Hekimliği Derneği Başkanı